Miklagårds Förskola AB

Aktuellt

Varmt välkomna på ÖPPET HUS lördagen den 24 februari kl. 10-12 för att träffa pedagoger och se miljön på förskolan. Vi har nu startat intagning till nästa läsår med start i augusti 2024.

Miklagårds förskola ska renoveras. Fastighetsägaren, Täby kommunfastigheter, upprustar förskolan med bla, nya fönster, ny ventilation, nytt värmesystem, delvis nya ytskikt och tillgänglighets anpassningar.
Under renoveringen flyttar två avdelningar till en paviljong som placerats på förskolegården. De övriga två avdelningarna är kvar i den delen av den befintliga lokalen som inte renoveras.
Parkeringen som är till för förskolan kan inte användas under renoveringen utan föräldrar hänvisas till att parkera på lokalgatan.